2014. július 28., hétfő

~Első bejegyzés~

Üdvözöllek az oldalamon! 

Manapság sokan írnak blogot kisebb-nagyobb sikerrel, így hát én is vettem a bátorságot, "tollat" ragadtam, és létrehoztam első saját blogomat.
Azzal kezdeném,hogy nem vagyok se szakács, se cukrász, de nagyon szeretek sütni-főzni,új dolgokat kipróbálni a konyhában. :)
Számomra a főzés kikapcsolódás, szeretek új technikákat, új ízeket kipróbálni.
Már kislányként is sokat sürögtem-forogtam a konyhában, bár nagymamám  féltett a tűzhelytől, így maradt az udvaron történő "sütés-főzés",a homokból és vízből készített sütemények, amit lelkesen kínáltam is családnak. :) Néha persze kaptam egy kis lisztet, cukrot,pirospaprikát, ilyenkor nagyon boldog voltam.
Aztán középiskola vége felé kezdett el komolyabban érdekelni a gasztronómia.
Nagymamám sokat segített, elsajátítottam néhány receptjét, és sokat tanultam újságokból,barátoktól, internetről is.
Ezt a blogot azért hoztam létre,hogy a kezdő háziasszonyoknak is segítséget nyújtsak, ötleteket, praktikákat osszak meg Veletek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése